کبوتر

کبوتران محسن

کبوتر

کبوتران محسن

زرد کله سفیدو هفت رنگ لیمویی دم سفیدوسرخ و زرد دم سفیدوشامی ها






























نظرات 6 + ارسال نظر
روزبه یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

داش محسن از کله سفیدات هم خوشم میاد ، از جوجه های بی عیبش به من بده . البته رنگ زردش رو میخوام

سلام
باشه حتماً
دوست خوب

پرویز چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام
خیلی عالیند .. آفرین به شما

ولی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام اقا محسن خوب هستی برادر

قرار بود عکس پدر و مادر هفت رنگهای زرد رو برام بزارید 0

نر زرد دم سفید و ماده هفترنک آبگل

ممنون

سلام
آقا ولی
لطفاً ایمیلتون رو برام بفرست تا برات عکسا رو ارسال کنم و
اهل کجایی با وفا
ممنون.

ولی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام من از استان قزوین شهرک خرمدشت ( نهاوند )

مابین جاده ترانزیت قزوین - همدان / نرسیده به آبگرم

ممنون میشم اگه عکسهارو برام بفرستید .

ودیگه اینکه میخواستم بدونم از هفت رنگهای زرد اگه امکانش

هست یک جفت به من بدید و قیمتش رو هم بگید .

ممنون خدانگهدار.

سهیل جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام .ارادتمند آقای محسن خان عزیز.
محسن جان بنده یزدانی هستم.
دانشجوی گرافیک. میخاستم بدونم سرخ کله سفید هم داری ؟
لطفا قیمت کله سفیدارو بهم بگو .
ممنونم.

سلام
آقا سهیل سرخ کله سفید ندارم و قیمت اونا جفتی 100000 تومن
به شرط سالم بودن هستش.
به امید دیدار

سهیل جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام .ممنون از راهنماییت.
محسن جان چند رنگ کله سفید داری ؟
اگه میشه یه شماره تماس برام بفرس.
ممنون از لطفت.
یا علی.

سلام
شماره تماس 09399163201
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد