کبوتر

کبوتران محسن

کبوتر

کبوتران محسن

تعدادی از کبوتران اصیل وآبتنی آنها

عکسهای دسته جمعی از کبوتران


این عکسها همان جوجه های قدیم هستند که تعدادی از آنها را فروخته ام وبعضی ها رو جوجه گیری میکنم.








































نظرات 2 + ارسال نظر
راسیم دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://rasimlavandevili.persianblog.ir

با سلام خدمت دوست خوبم عکسها زیبا بودن اگه دوست داشتی به من هم یه سری بزن و اگه عشقت کشید من و با نام کبوتر استارا(لوندویل) لینک کن راستی من شما رو لینک کردم با تشکرrasimlavandevili.persianblog.ir

سلام
لطفاً من رو با اسم کبوتر محسن لینک کنید

محمد سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام وقت عالی بخیر . من چند جفت از حیوناتو میخوام. ممکنه موبایلتو ایمیل کنی. ممنونb1727248@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد